Dit voorjaar bouwen we verder aan de naamsbekendheid van Apeldoorn als groene & royale hoofdstad van de Veluwe. Door middel van verschillende marketing middelen zullen we naar verwachting meer dan 10 miljoen contactmomenten genereren zo de doelgroep verder kennis laten maken Apeldoorn. We doen dat deze keer door de contrasten tussen het groene en royale aanbod van Apeldoorn aan elkaar te combineren.
Bekijk hier de resultaten van de campagne.
De campagne bestaat uit de volgende middelen:
- Radiospot op NPO Radio 1, 2, 3FM, 5 en de regionale omroep.
- Reclame langs de snelweg.
- Reclame op centraal stations in de hallen en op perrons.
- Advertenties op YouTube, Instagram en Facebook.
Deze 4 video’s worden gebruikt voor de verschillende advertentiemogelijkheden binnen deze platformen. Deze video’s zullen ook organisch op de sociale media van Apeldoorn Partners gedeeld worden. - Footfall campagne: optimaliseren op fysieke bezoeken aan Apeldoorn.
- Audioadvertentie op het podcastnetwerk van de FD Mediagroep, waaronder BNR.
- Lokaal zichtbaar met Mupi’s die de uitagenda van Apeldoorn promoten.